woensdag 31 december 2014

Happy New Year - Gelukkig Nieuwjaar !!

Happy New Year
Gelukkig Nieuwjaar 



Beste vrienden van harte een heel gelukkig en gezond nieuw jaar!!!
Aangezien ik problemen heb met mijn oog,( een scheurtje in het netvlies was oorzaak van zwarte bewegende vlekken in het centrum van mijn gezichtsveld, deze zullen me nog enige tijd storen) lukt het me tijdelijk niet te best om reacties te schrijven op jullie creaties . Sorry hiervoor, maar lezen en schrijven zijn heel moeilijk, en soms is het om gek van te worden.
Dank voor alle reacties die ik kreeg tot nu toe van jullie kreeg !!!!

Dear friends, I wish you a very happy and healthy New Year!!!
Since I have problems with my vision, ( I had a rupture in my retina that causes black moving stripes in the center of my vision, that will disturb me a while) you won't get comments on your creations for now. I am sorry, but reading and writing are driving me crazy.
I want to thank you for all your  nice comments I received so far !!!!

I want to join: Anything goes at
Simply Magnolia
Totally Tilda
MDU
Midweek Magnolia
Time for Magnolia

Ik wens jullie allen bijzonder mooie, liefdevolle dagen!!!!!
I wish you all very nice and lovely days!!!!

Magda

6 opmerkingen:

  1. Absolutely gorgeous!!! These two images blend so well together. Very Chic. Thanks for joining us at Simply Magnolia for our challenge
    hugs Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg mooi kaartje, Magda, prachtig ingekleurd, echt super!!!!
    gelukkig nieuwjaar voor jullie allemaal! en voor jou sterkte en beterschap, wat vervelend, doe maar rustig aan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks Magda, for sharing your stunning creation with us at Simply Magnolia, good luck and happy new year!
    Hugs Nicola xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nattuurlijk ook voor jou en je familie een mooi, gezond, creatief en liefdevol nieuwjaar!! Hopelijk gaat het met je oog weer wat beter.
    Prachtig feestelijk kaartje, en wat weer mooi gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a wonderfully elegant card Magda. Happy New Year wishes to you x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your card is gorgeous Magda - as always beautiful colored😊 Hugs

    BeantwoordenVerwijderen